Datorn iFokus

Datorn

Etiketthårdvara
Läst 1273 ggr
beem
0

Tangentbord trådlöst el. kabel ?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag ska köpa nytt tangetbord till min HP stationära dator. Då kommer frågan trådlöset eller med kabel. Jag har läst att de trådlösa inte är bra . Är det så ?

Vad rekommenderar ni ?

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

Zepp
0

De trådlösa är numera betydligt bättre än vad de var förut, egentligen ingen skillnad.

Men om du sitter stationärt är det egentligen ingen finess.

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

[YlvaP]
0

Tycker att en med sladd är det bästa för mottagningen kanske inte är det bästa och sen får tangentbordet tuppjuck när batterierna börjar ta slut. Efter halva batterilängden.

beem
0

Då skippar jag tanken på trådlös.

Tack för era svar.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

Lill-Kisse
0

Det är jätteskönt att slippa kablar till tangentbord och mus. Dessutom behöver man den begränsade mängden uttag på datorn till annat. Jag har inte haft några som helst probelm med mina trådlösa prylar. Riktiga batterier håller länge.

Hawknestgrove
0

Felet är ju, att man inte blir sladdlös i alla fall bakom… lik förb***t så måste man ju ha sladdelände som går till en omformare. Så efter flera års dåraktig envishet så fick jag kapitulera. Bättre att ha sladdar enbart till datorn än att behöva ha sladdar till en omformare som kräver strömuttag.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ladydragon
0

5# vad tusan pratar du om?

skrev du i fel tråd eller är jag trött men jag kan inte förstå alls vad ditt inlägg har att tillföra tråden

tangentbord det är väl struntsamma om man använder sladd eller inte

musen kan va skönt med en trådlös istället för att trassla in sig i den hela tiden

med sladd så är tangentborden oxå mycket billigare

Hawknestgrove
0

#6 jag pratar om trådlöst tangenbord. och jag har haft tre stycken. Alla tre hade batterier som skulle laddas upp och det var en laddare med omformare, så även om själva tangentbordet var sladdlöst, så var hela grejen inte det. Dessutom undrar jag, varför du använder en så tråkig ton? Vad har jag gjort dig för illa? JAg har delgett mina erfarenheter av trådlöst tangenbord och mus, det är allt. Ursäkta så mycket att jag existerar.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....