Avbetalning?
Tja!
Någon här som vet någon affär där man kan köpa dator på avbetalning/delbetalning utan kreditkoll?
Som t.ex jag köpte min kamera på cdon.com och där gjorde dom ingen kreditkoll, eftersom att jag kunde köpa den och jag får inte mycket pengar i månaden.. Men däremot kunde jag inte köpa på t.ex Netonet..
Någon som vet något så skriv gärna, för min flickväns dator håller på att krasha ! :P
Titta gärna in på:
Felix Häljeskogs foton - Dayviews
Felix Häljeskog - 500px
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har aldrig varit med om att affären inte gör kredikontroll.
Det kanske beror på summans storlek.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Beror som sagt troligen på summan, Ta ett extrajobb och spara ihop det innan köpet, det är det bästa du kan göra =) Flippa burgare en månad är inte helt fel om man är ung, eller första månaden är man iofs den som städar undan brickor och torkar bord. En lön är en lön.
/Fridaybrew
Jo men jag tänkte, min kamera gick på 6000 nånting, och datorn kostar mindre än de, men endå går det inte även fast de gick med kameran 
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tiderna ändras och företagen blir mer och mer viktiga då det gäller krediter tror jag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Nej, vid avbetalning görs en kreditkontroll.
Fast nu har ju SIBA bra deals, då de har jubileum. Kolla in deras hemsida.
Jag gillar mina fördomar, de får mig att må bättre. 
Du har inget bensinkort som är kopplat till Mastercard?
Då kan du ju betal med det och sedan går det ju bra att avbetala summan.
ska kolla ! :)
Ne har inte körkort över huvudtaget :P
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px
Läst alla ovanstående inlägg. Min tanke blir spontant att det kanske är enklare om ni ser till och spar ihop summan till en ny dator och betalar kontant. Eller så kollar ni in på begagnat marknaden eller hör runt i bekantskapskretsen. Någon kanske har någon dator de inte använder som ni kan köpa lite billigt tills ni sparat ihop till den ni vill ha.
Mjo men jag undrade mest bara för att både hon och jag har kunnat tagit på avbetalning förut, men inte nu .. :P
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px