Minnesproblem
Jag har Ubunut 11.04. Verkar vara lite buggig ibland sägs det. Använder Chromium som webbläsare och flera gånger har det kommit upp en ruta där det står att Där dog han, Jim. Vad saken har att göra vet jag inte men dom ville väl vara lustiga.
Problemet står att det är out of memory. Försökte googla men jag är superdålig på engelska som det kom upp. Iaf datatermer är jag dålig på.
Mannen är borta och kan inte hjälpa mig. (Kommer tydligen bara när han är borta. :/ ) Via telefon kan han inte heller hjälpa mig då han inte ser problemet.
Det händer när jag är på Weebly.com när jag gjort något. Sen låser sig hela webbläsaren. Måste klicka ner och starta om webbläsaren.
Oj nu blev det mycket men jag hoppas jag fick med allt. Kan inte så mycket om datorer (laptop som jag sitter på).
På homepatronen har jag 150 GB och 15 GB på ram? 4GB på internminnet har min man nu sagt att jag har.
Vet inte vad som kan vara problemet, men testa en ny webbläsare alt uppdatera den. (eller avinstallera och ladda ner och installera senaste)