webbläsare?
Heter det så föresten? webbläsare?
Skulle vilja byta webbläsare. Tycker min inte är bra. På visa sidor blir texten som utsmetad. Har Internet explorer.
Vilken webbläsare är bäst? Vilken rekomenderar ni?
Kan inte heller mycket om detta men den jag tycker om är google chrom. Enkel att och lätt att göra personlig efter önskemål. Gratis att ladda ner.
#1 okej :) Ska kolla på den. Men fins det nyare eller äldre Google chrom?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ladda ner de flesta, testa!
Om den blir utsmetad så är det nog något fel på instalationen eller datorn.
Hur har du ställt in att den skall visa?
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
#3 altså det är min far som har instalerat ;)
#4 Lär dig att fixa sånt själv! Precis som Zepp undrar jag hur du har ställt in att den ska visas?
/Désirée
Jag använder Safari! Det är min personliga favorit! Men den kan ibland bli lite knas. Men jag gillar funktionerna. Dock så saknar jag den där funktionen där man kan skriva in ett ord i den där sökrutan så att ordet blir markerat i den texten man läser. Den funktion som internet explorer har…
Jag använder mozilla firefox, enkel, gratis, snabb och du har bra saker du kan lägga till, som att firefox tar bort sidannonser som man kan av mistag klicka på och få virus.
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
Har Firefox men tycker Safari är bäst, snabbast & så men kan ej blogga från den då jag är van med kodnignar o sånt från Firefoxs webbläsare.
Hade tidigare Opera som var finemang, laddade aldrig emellan man klickade och så, dock fick min dator virus så jag tog bort det men ska nog ladda ner det igen för saknar det mycket då jag tycker Firefox kan ladda lite väll länge ibland..
Lite krångligt…
Jag tycker Safari är bäst men använder det sällan
Firefox är toppen!
Opera är supersnabbt och bra!
och Internet Explorer är ren skit!
lovisa