Behov av en ny stationär dator.
min dator håller på att krascha (tror jag) Den är så seg att starta på morgonen, de låter som fläkten går runt lite och sedan lägger den av. Efter ca 40-50 försök så startar den igång.
Den datorn jag söker ska mest användas till att surfa, betala räkningar, lyssna på musik och ev kolla någon film på ibland , den får gärna vara till ett bra pris också.
Har kollat in den här HP Vad tror ni om den?
jaa! tror den är bra vi har en sånn funkar utmärkt till allt!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Eller så öppnar du och rengör från damm. Det finns tryckluft att köpa på tex Clas Olsson.
Jag har haft samma problem med min HP utan att förstå var problemet låg. Den kraschade till sist pga att jag aldrig rengjort den på 6-7 år.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Det duger fint med fotpump med den smalaste munstycket. Gratis och duger fullgott!
OBS använd ALDRIG dammsugare för att rengöra en dator pga statisk elektricitet!
------------------------
La in den datorn som du menar (dubbelkolla utifall att det blev fel) och jämförde med två andra:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=935844,920404,935117
Jag skulle fundera på:
http://www.dustinhome.se/dell-vostro-460-ci7-34-8gb-1000-gt420-w7hp/product/5010600180?csref=Prisjamforelse_Prisjakt_5472
Det är en snabbare processor samt har lite lite bättre på det som jag värdesätter iaf. Nu hittade jag inte om det fanns lediga sata platser men troligen finns det det och då kan man klämma in en SSD disk för operativsystemet sen när man sparat ihop till det eller när man tycker det går lite segt. Alternativt kan man klämma in feta 3 TB diskar för att lagra foton och film. Visserligen är det mindre ramminne men det är bland det billigaste att ersätta numera.
/Fridaybrew
#2 De är inte så många månader sedan blåste den ren men ska kanske testa igen och se om de hjälper.
#3 Ska koll upp de