Vad betyder det?
Ni kan se min blogg på: fotnotsmaja.blogg.se
Detta felmeddelandet kommer upp när man klickar på ett av mina "medlemskap" i en topplista.
Det är inte min e-mailadress de skriver om. Jag fattar ingenting…
Vad är detta? Någon som har en gissning?
Här är en printscreen. Tänker ta väck mitt medlemskap, blev så förbaskat trött på det till slut.
Har du fått reda på vad det var för något?
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Nej, inte en aning.
Tror aldrig att jag har sett det där meddelandet innan…
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Såna där har fel och dålig ordning på sina sidor också. Tveksamt vilken nytta man kan ha av att vara med på sådana listor. Gå ur bara.
Har tagit bort den från bloggen. Men kan inte avsluta medlemskapet, kommer ju inte in på deras sajt. =/
Låg faktiskt etta-trea ett tag på en lista, då fick jag mer besök, så jag tycker listorna är bra så länge de funkar.
Felet ser ut att vara för många anslutningar till databasen. Har inget med dig att göra men för många besökare samtidigt eller dåligt skriven kod.
#7 Tack så mycket för ditt svar! :)
Japp som jag har fattat det har Janne rätt deras sql databas pallar inte antalet anslutna. Därför kickar den ut folk osv.
Skulle tippa de behöver mer bandbredd eller nåt på servern

Eller att de inte rensar bort gamla connections. Jag har haft det problemet när det blir problem med databaserna och gamla connections ligger kvar och skräpar på vissa tabeller. Men då har alla problem, så man brukar upptäcka det ganska fort! 
Hatar cancer och älskar vårlökar.
#10 Det förutsätter att admin på blogg.se är aktiv.. vissa startar ju sajter och hoppas de sköter sig själva i princip.
bloggsajter borde ju ha aktiva admins (jag kallar dem det, vet inte om det är korrekt titel?) Då de hela tiden växer av förklarliga skäl.
Om det går borde ni kontakta Sajten och uppmärksamma dem om problemet. de kanske kollar mejlen iaf?

#11. ja, det stämmer. Väldigt dåligt om de inte har koll på sina sajter/baser.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Detta var inte en sajt på blogg.se…
Det var en topplista. Kommer inte in på deras hemsida heller. Allt ser ut att ligga nere.
Det är alltså inte på Blogg.se, det är där som min blogg ligger.
Utan detta var en topplista, som inte har med blogg.se att göra.
Okej ja då har topplistan ägarna troligen tröttnat och sidan kommer nog försvinna inom kort eller sakta dö ut