Datorn startar inte...
har fått problem med min dator,sen några dar tillbaka så går den inte att starta.Det kommer upp ett meddelande att en ändring i maskin eller programvara har gjorts nyligen. Har provat start up repair men det funkar inte heller…detta meddelande kommer upp:
If you have recently attached a device to this computer, such as a camera or portable music player remove it and restart your computer.
Finns det nåt jag kan göra eller är det bara att skicka iväg den på reparation?
Prova att starta datorn och tryck på knappen F8. Sen väljer du senaste fungerande konfiguration. Antar du kör Windows?
Tack för svar!
Jo jag har windows och provade med F8 men inget hände,tyvärr!
Tryck på F8 flera ggr
Ja nu gick det bättre,valde senaste fungerande konfiguration men det funkade inte…ska prova igen men det blir väl att lämna in den antar jag.
Tack för hjälpen iaf!
Har provat flera gånger med samma resultat men nu på sista försöket gick den att starta!!
Tusen tack för hjälpen Woozy!
Vilken version av Windows kör du?
Jag har windows 7 home premium.
Men upptäckte nu när jag satte på datorn att det är samma problem igen,att den inte startar…så nåt fel är det. :(
Prova starta med skivan i (Win7)
Sen väljer du att reparera OS.
Sen bör det funka 
Nu har jag provat några gånger att starta med skivan i men kommer bara till windows startar sen släcks skärmen…får väl vänta till måndag och ringa supporten,irriterande!
Har stött på detta, då hjälpte bara ominstallation.
Om du lämnar in den och den ska ominstalleras, be att de sparar dina gamla filer om du vill ha dessa kvar.
Efter flera dagars kontakt med supporten så har de äntligen gått med på att jag får lämna in datorn på service…har fått hjälp att försöka ominstallera windows men det funkade inte.Hoppas bara att garantin gäller på det här felet….