Datorn iFokus

Datorn

Etikettinternet
Läst 481 ggr
Kattapult
0

Konstigt med freewebs.

Är det någon som har samma problem som jag?

Varje gång jag loggar in på freewebs kommer det upp någon himla störig sak om "drive cleaner". Detta stänger ned freewebs gång på gång och jag får logga in runt 4 gånger innan jag kan använda freewebs som vanligt.

Vad kan jag göra för att slippa det?

/Katta :)

Cavello
0

Jag har samma problem som du. Funderar på att byta till Geotices då jag vill slippa den reklamen och det går tusen gånger snabbare att ladda upp filer på Geotices…

TottsiGirl
0

Har stött på samma problem med freewebs när jag varit inne på freeweb sidor och tittar då har jag dels fått upp förfrågan om drive cleaner eller liknande och sedan har virusprogrammet börjat varna! :(

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

diana_
0

Jag också sen sa min antivirus jag fick trojaner på datorn, så fick rensa datorn :S

diana_
0

någon expert ?

neonrosa
0

Har exakt samma, man måste gå tillbaks till freewebs och när man loggar in ännu en gång så kommer det upp IGEN. Stör mej otroligt mkt på det >.< Finns det något annat gratis webbhotell?

diana_
0

Ja du ingen aning, verkar som det är bara tjejer som drabbas av detta :P ingen kille har gnällt ännu

Isak
0

Varför inte betala en liten summa för ett webbhotell istället. Finns företag som erbjuder för enbart 100SEK/år. Sen för ytterligare 50SEK kan du också få en .com domän. Tycker inte jag är så farligt dyrt.

Hälsningar

Alexander Isaksson

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

diana_
0

yeah student kanske? ;)

Kattapult
0

Nu har faktiskt det slutat för mig. Puh! :D

diana_
0

Ju den slutar när den har installerat det den vill :P , när jag hade rensat datorn från trojanen så fungerar inte Freewebbs igen…skumt!