Datorn iFokus

Datorn

Etikettinternet
Läst 433 ggr
Stefan
0

Gratis hemsida

Hade för mig att detta varit uppe i någon tidigare tråd, men kunde inte hitta när jag sökte. Finns det några ställen där man kan skaffa en gratis hemsida som man kan uppdatera direkt via webben? Alltså utan att installera program etc. Behöver inte vara mycket utrymme alls, det viktiga är att det är lättanvänt. Tips mottages tacksamt.

Staffan
0

Stefan, vad vill du att sidan ska innehålla?

Mvh // Staffan

Stefan
0

#1 Det ska vara för en liten "fiskeklubb"..vi är några personer som brukar fiska ihop så vi tänkte ha för att lägga in lite bilder etc. Alltså väldigt simpelt.

johan
0

Du kanske behöver forum och fotoalbum också.. :) Isf vet jag en bra tjänst…

Mvh // Johan

Stefan
0

Hehe jo det är ju en idé…fast det blir nästan lite overkill..vill i princip bara ha en förstasida med några enstaka undersidor där man kan lägga in lite vanlig text och slänga in några bilder.

Staffan
0

Okidoki, säg till om ambitionerna växer… :)

// staffan

johan
0

#4: En väldigt enkel idé är ju att du registrerar en ny användare här och använder den personliga sidan. Där har du en framsida med text, du har fotoalbum, du kan lägga in vanliga texter i dagboken… Jaja. Tänkte på det enklaste jag kunde komma på.

Mvh // Johan

Staffan
0

Vi skulle behöva skapa snyggare adresser till de personliga sidorna här på iFokus, och tydligare visa vilka dessa adresser är.

Sen skulle man vilja kunna anpassa utseendet på sidorna lite mer. Och sen skulle man vilja…. och sen….

Glad

// staffan

mans
0

Google har ju sin nya tjänst, den kanske funkar för dig?

http://pages.google.com

Pia
0

Hm, man borde väl även kunna använda en blog till detta kanske, en idé i all hast, läs mer på t ex Blogger.