Konstiga användningsområden?
Har du program eller webbsidor som du använder till annat än dom egentligen är tänkt till?
Jag brukar använd Google som stavningskontroll. Om jag är osäker på stavningen för ett ord så brukar jag söka på två olika varianter; det mer flest träffar är förmodligen rätt.. Majority Rules.
Notepad brukar jag använda för att göra mig av med formatering när man ska klippa och klistra text.
Mvh // Johan

Hah, det är kusligt. Senaste för en kvart sen sökte jag på google för att rättstava ett ord..första gången faktiskt :).
För att gå in på det tekniska, det finns ju i vissa database (t ex MS SQL, MySQL) som returnerar snarlika värden om man stavar fel. t ex Det är något med "sounds like" i mysql (minns ej exakt just nu), så det är inte så konstigt att man kan använda google till det.
Jag antar att det finns några, men jag kan inte komma på några mer än de du nämner ovan. =) Om man inte räknar in då jag använde Flash för att rita diagrammen till mitt examensarbete. ;)
Problemet är ju att man vänjer sig med vad man använder ganska snabbt, och snart uppfattar det som normalt.
Jo, det kanske är så. Jag har haft folk på kurs som skriver brev i Excel istället för Word.
Mvh // Johan

Flash är bra till det mesta, jag vande mig vid det och använde det hellre före illustrator tex för jag lärde mig det först. men excel före word ;D hahah komiskt
Brev i Excel? Det känns som en felmatchning. ;) Men vad vet jag. Jag använder ju knappast Excel alls. Eller Word, för den delen.