Datorn iFokus

Datorn

Etiketthårdvara
Läst 1485 ggr
[fessing]
0

Köpa skrivare!

Vill hitta en riktigt billig och bra multifunktion skrivare till ett super bra pris! skall hälst bara vara 2 patroner! eller ev en med toner! någon som vet var man kan köpa billigt?

Mooniq
0

Beror på var din gräns för billig går.

jag köpte för några månader sen en Canon Pixma MG 5150. Bläckstråleskrivare med skanner/kopiatorfunktion, kan skriva ut från minneskort /har kortplats. gör fina kortutskrifter. Jag tipsar om skrivare med olika färgpatroner - då det används olika mycket. OM du bara har två patroner så får du byta när 1 färg e slut, då kan det vara mycket kvar av de andra, blir dyrt i längden. Patroner till min skrivare kostar mellan 110 - 149 kronor. Den svarta färgpatronen är dubbelt så stor som färgerna. De stora varuhusen har ofta bra pris/ extrapris. gå in på deras hemsidor och kolla.

elgiganten.se

siba.se

onoff.se

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

[fessing]
0

onoff har väl kursat du?

skall se vad för typ de är du har!

kollade nyss priset 990 på elgiganten lite väl saftigt men kanske värt om man behöver en så pass bra som den verkar vara…

min flickvän har en pixma mp280 399 köpte hon den för paket pris…

den verkar funka bra för henne de är väl den prisklasen jag hade tänkt mera kanske…stör mig bittert jag inte köpte samtidigt osm henne

Mooniq
0

Onoff - oj ja, de har de ju… glömde..Obestämd

Det dyker ju upp bra erbjudanden så du kanske ska ha is i magen och avvakta lite och kolla reklambladen.

Glad

[fessing]
0

"2

får inte hem några sådana då vår hyresvärd sätt till så vi ej får de lite ledsamt tycker jag:( fan alltså hur skall man veta då? kolla deras sidor eller vad?

Mooniq
0

ja, att kolla internetsidor är bra. netonnet.se har ofta kampanjer. googla skrivare så kanske det kommer upp fler sidor som du kan handla ifrån. Eller be nån kompis som bor nära dig att kolla sin reklam extra noga

Glad

[fessing]
0

thx för många fina tips:) btw skriva pm?