TrayApp
Hej, ännu en gång.
borde skapa en tråd för alla mina frågor, haha. iallafall, efter att jag uppdaterade datorn för några månader sedan började jag få upp TrayApp som startar varje gång jag startar datorn och är jobbig att stänga ner.
Sökte på google men de resultaten jag hittade va mest på engelska och datorer + engelska = ännu mer kaos i min hjärna så jag gav upp det där.
Vad kan jag göra för att få bort den? Vet inte alls vad det är, det kanske ni vet?
Bifogar en fil där ni ser hur det blir efter varje "klick" jag gör, hoppas att ni kan se vad det står och kan hjälpa mig denna gången också.
visste inte vilken grupp.
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Nu ska jag inte säga 100, men det jag får fram när jag söker på google så har det att göra med en HP-produkt. Kan vara en skrivare eller scanner eller en kamera.
Det jag får fram så ska du sätta i cd-skivan som följde med den HP-produkten. Förhoppningsvis så startar skivan automatiskt och själv letar reda på filen som efterfrågas, annars får du gå in på skivan och leta reda på filen själv och klicka på den.
hej

Sök igenom ditt filsystem efter "trayapp.msi" Om du hittar den filen så ange den adressen i rutan för Use Source.
Tips pröva C:/hp/tmp/src
Om du inte hittar denna fil (på ditt filsystem eller någon CD skiva du fått från HP eller från din leverantör där du köpte datorn så gå till HPs supportsida och ladda ner den senaste versionen för TrayApp som gäller din HP skrivare eller ditt ev. HP Photo bildredigeringsprogram. Ange modell eller program i sökrutan.
En orsak till ditt problem kan vara om du kör ett register rensingsprogram eler ett spyware rensinignsprogram som uppfattat att dessa register poster skall tas bort. I så fall bör du framöver göra undantag på dessa som tillhör din HP skivare/Program.
Om du vet att du haft en HP skrivare eller någon HP Photo bildhanteringsprogram som du inte längre använder så kan du ta bort programmet via Lägg till ta bort program från kontrollpanelen. Detta skall då fixa så du inte längre får upp detta felmeddelande.
Jag bifogar även en länk till HPs supportsida med några förslag hur man kan åtgärda problemet - läs här