Bit Torrent
Tänkte höra ifall det är några som skulle vilja ha en beskrivning om vad bittorrent är för något, vad tanken är med det och hur man använder det. Lite som den info som kommit nu i dagarna om DC++.
Vore superkul!
Jag skulle både vilja veta om hur tekniken fungerar och hur man praktiskt använder det.
Mvh // Johan
Gärna! Vore även kanon med lite hjälp vad man kan göra för inställningar och så för att optimera hastighet etc.

Tycker också att det vore intressant!
// staffan
Vore trevligt med en artikel om hur man får full fart trots att man har router.
Det vore också intressant att läsa om hur tekniken fungerar. Den verkar ju vara väldigt smart, men samtidigt så verkar den beter den sig urbota korkat ibland.

De vore trevligt att få veta lite om den mystiska världen har just fått bredband men såklart att ladda hem film är väl inte å tänka på för då blir man ställd inför skranket men finns de inga filmer som är fria ?fast då blir de väl som typ i plugget när man fick se film om någon fabrik eller hur man gör lampor :-))fast bit torrent är väl mer än bara film ?
mvh/bjorsa

Va kul att höra att folk är intreserade, ska börja fila lite i kväll när jag kommer hem från jobbet.

Absolut Saber. Jätte intressant. Jag har prövat några gånger men får aldrig någon riktig fart i nedladdningen. Jag tror detta beror på att man skall hitta en pipa som har kräm men även att det skall vara något med att så många som möjligt har filen så man kan ladda från flera. Har dock aldrig riktigt gett det en chans så om du vill beskriva bittorent skulle i varje fall jag bli jätteglad
Kan du lägga det i artikelgrupp eller forum grupp för fildelning vore det bra.
Du får gärna skriva det som en artikel med bilder och grejer så kan jag lägga in den sen.
Mvh // Johan