Ta bort alla smilesar på MSN
Jag har under åren samlat på mig hundratals smilesar som numera stör mig när jag ska skriva. Jag orkar inte sitta och ta bort dem en efter en så hur gör man för att radera alla samtidigt?
tacksam för hjälp 
Jag har också funderingar åt det hållet. en fråga till, Måste man ha MSn messenger? jag använder inte messenger självt längre, men använder resten, liksom…Tycker Messenger känns lite glyttigt….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Men hallåååååååååååå??? SMILEYSARNA är juuuuuuuuuu de bäääääääääääätsaaaaaaaaaaaa MED HEEEEEEEEEEEEEEEELA MSN!
Bra smileys finns på Smiley Central

3# En varning!!! Håll er riktigt långt borta från Smiley Central. Det är en virushärd utan like, fylld med trojaner och spionprogram. Googla dem gärna så får ni upp spaltmetrar med varningar.

du miiimi du behöver bara tryck på bokstäverna på tangentbordet EN gång för varje bokstav du ska skriva. inte hålla inne dom, det ser så barnsligt ut då.
On Topic: det finns Gaim och Trillian som ska klara Msn protokollet.
Gaim är samma som man använder i linux och då kan man vara inloggad på flera konton samtidigt på både Msn, Icq, Aol och de flesta andra IM protokoll.
Lite offtopic :) Ingen som vet hur man kan lätt och smidigt ta bort ett hundratal smilesar?
Installera om MSN kanske? Tar ca 5 minuter.
Det fungerar inte. Avinstallerade Live och installerade 7.5 för ett tag men det fungerar inte att göra så tyvärr x)
Om du går in verktygsmenyn och väljer uttryckssymboler kan du ta bort en och en, men det är väl kankse för jobbigt om man har många.
Mvh // Johan
Ja, det stämmer. Har varken tid eller lust att ta bort alla en efter en.
Men det bör finnas någon mapp där smilesarna ligger? Eller?
#8 Inte ens om du efter avinstallation tar bort MSN-mappen i Program-mappen?
Hm… Det har jag inte provat :)
Alla smajlisarna finns i en mapp på datorn, det är väl bara att tömma den mappen… Jag har tagit reda på var den fanns en gång, men minns inte…
Hm. Då blir det till att leta x)
Jag hittade mappen med sparade konversationer nu gäller det bara att hitta Smilemappen. Återkommer!
Jag tog bort alla för hand och det tog bara en kvart så det var väl värt besväret :)
Nu har jag avinstallerat Smiley Central. Snyft,,, gillade smileysarna…. Finns det inget säkert program, där man kan få såna sötingar?