Annan dator och Photoshop
Hej! Jag har precis nydligen köpt en ny dator (Lenovo E530) och har Photoshop CS3 på min tidigare dator.
Jag vill nu flytta över detta till min nya. Går detta att göra? Hur gör man detta?
Tacksam för svar!
Det absolut enklaste är att installera det på nytt, det går teoretiskt att flytta program m datorer, men programmem sprider ut sig så mycket vid en instsllatoon att du kommer få det svårt att få m dig allt.
Med risk för att bli dumförklarad, disc och säkerhetsnyckel krävs? För dessa har jag nog med all säkerhet slarvat bort.
Det går inte bara att flytta över själva CS3 typ?
Du kan nog inte bara flytta över PS3 till annan dator. Det är massor med registerfiler som är bundna till CS3.
Det är möjligt att det finns crack typ no-cd etc.
Annat alterantiv är att söka efter program som kan ta fram nyckeln till ditt CS3, och det kanske går att köpa ny skiva av Adobe.
Om man nu köper dyra program, varför har man inte cd'n på ett säkert ställe?
Tack för all hjälp!
#4 Skapa en ny tråd om du vill diskutera. Men kan svara snabbt på din fråga, flyttade från mamma för 3,5 år sedan till mormor och morfar och blev därmed familjehemsplacerad. Har varken kontakt med mamma eller pappa så jag är inte alls taggad på att försöka få tag på cd'n heller. Det finns anledningar till allt. Och nej, jag är inte bitter, men det finns andra sätt att formulera en fråga på än att dumförklara personen ifråga. Vid fler frågor, ta kontakt via PM.
Ok. Tänkte mest på att eftersom PS kostar en del, är det bra att ha koll på var man lägger den.
Men testa GIMP som alternativ, det är fritt och minsta lika kraftfullt att använda. http://www.gimp.org/windows/
Om du regade din produkt hos Adobe då du köpte dditt PS kan du få uppgifter från dom.
Sorg är kärlek som blivit hemlös