Speltips?
Jag skulle vilja ha tips på lite sköna spel till PC.
Har för tillfället 0 koll, men har historiskt sätt gillat:
* Quake 3 Arena
* Monkey Island
* Driver
* Wild 9
* Super Mario
Har en rätt bra dator. Bärbar, men med 2 gig ram, centrino duo, 512 mb nivida-grafikkort.
Mvh // Johan
Jag är racing så jag har bara 2 tips:
1. FIA GTR 2
2. RACE - The Official WTCC Game
Det är så nära real-racing du kan komma, inte som NFS spelen eller andra "köra på räls spel".
#1, Om du tycker att NFS är så hejdlöst enkla måste du vara otroligt bra dataförare!
Tom

counter-strike 1.6 är ju det mest populära online FPS spelet.

Sj sitter ja och Spelar Battelfield 2

World of warcraft om du har mycket tid till övers
#2 Har vunnit det mesta, så, ja det är nog så
#7, Det roligaste är ju förståss att köra mot polare. Då är svårighetsgraden oändlig.
Tom
#8 Jag kör enbart online, delvis med polare som jag känner men även i internationella online-race, främst mot Tyskar :)
Det enda jag spelar "mot datorn" är alla sköna klassiker i MAME

Det intressanta är ju siffran highscore/nedlagd speltid. :)
mvh
Oskar
#10 Allt handlar om hundradelar och en första plats, allt annat är ett totalt misslyckande :D

jag hittade nyss ett ganska häftigt, tidsfördrivande, spel so m heter: Star Wolves 2.
hittade det på ren slump när jag sökte efter något nytt, tröttnar ganska lätt på spel när dom är för lätta eller har dålig handling.
annars så säger jag, BattleField 2

Jag rekomenderar wow :P haha wow (World of Warcraft) = tidskrävande bara så du vet + beroendeframkallande :P många här inne som spelar wow ?

#13 ett par stycken iaf =)

#14 ahh ok =D

Neverball är ett kul spel…litet som labyrinten fast litet upphottat…
Man behöver open GL installerat, men det är gratis..
Monkey island är ju bara såååååå bäst!!!!!!!!!!! :)
Guybrush Threepwood 4 president! Thoose days!
Å såå himla sugen jag blev på att hitta ett jättepaket med MAME inkl. allt som bara funnits… *abstinens*