laptopstrul
Har en liten fråga finns det nånstans man kan få tag i en XP proffessional 32bit skiva. Har fått en dator och xp strulade så jag lånade DLL filer från en win 7 skiva och fick den att funka någorlunda sen lyckades jag starta en installation av win 7 och det funkar med jag har ingen aktiveringsnyckel utan skaffade programmet för att ha till reparationssyfte. Jag har en nyckel till XP proff så jag skulle bara behöva en skiva eller en isofil skickat. finns det nån här som har skivan och kan bränna den så kan jag få igång xp igen genom att formattera hårddisken för jag gillar inte win 7 nåt speciellt
Micke
Leo värd på Motorcykel i fokus

Kör det som datorn är avsedd för!
Det funkar som regel bäst.. sen så är det bara att gilla läget, W7 går oxå att ställa om så det blir renare!
W8 lär bli en mardröm, helt annorlunda, mest som en smartphone!
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
Du kan ladda hem avbildningar från Microsoft hemsida. Annars anväd någon torrent sida för att ladda hem själva avbilden, men du använder din egen nyckel. Kolla bara så det är en "ren" skiva du tankar ner så det inte rä en massa moddar på den.
Jaha den finns påmicrosoft? Dom brukar ta hutlöst betalt därför fråga men det ordnar sig ingen ko på isen. Datorn är en xp proff dator
Leo värd på Motorcykel i fokus