Går det att ta bort enbart chatprogrammet?
Använder mig inte längre av MSN MessengerChatten. Däremot så använder jag mig emellanåt av resten av Messenger, så att säga. Går det att ta bort enbart chattprogrammet?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Förstår ingenting. Messenger ÄR ju chatten. Vad finns det i Messenger som inte har med chatten att göra?
Mvh // Johan
Suck… jag uttrycker mig otydligt. Ja, jag har ju en blogg, är med i några msngrupper och har ett space. Men just chatten använder jag inte mera. Klarnade det? Virriga PundoGunilla i farten igen……
Fast idag heter det Microsoft Live. Du kan nå din blogg och andra Live inställningar via din webbläsare. :-)
Messenger kan du plocka bort via start-menyn > Inställningar > Kontrollpanelen > "Lägg till, ta bort program". Säg till om du inte hittar. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
Åh, tack JIm! Skall göra det med detsamma! Var det inte svårare än så? Så när jag vill nå det andra, så skriver jag alltså www.microsoft.live då? Eldräven 4ever……
Gjort, Jim. Så nu får vi se….Blir det fel så dömer jag dig till livstids halshuggning på vatten och bröd.
Huvva Gunilla
Är det någon som sniffat upp allt mitt lim?
Fattar ingenting av inläggen här….och jag jobbar ändå med det.
Ska skola om min till cykelreparatör istället…det är inte så invecklat.
Zpookey, min nivå är för glyttig för dig……
Haha, gratis vatten och bröd? :-)
Sidan du ska gå in på för att ändra din blog, är spaces.live.com och sedan logga in med ditt användarnamn och lösenord du hade på MSN. :-)
Vänliga hälsningar… ähh, vi slänger in en kram också! :-)
- Jim Johansson
Nej Jimpan, livstids halshuggning på vatten och bröd! Men du slipper det.Tack för kramen. HAr tagit bort bebisprogrammet nu. Inbillar mig, att datorn är snabbare.
Yours sincerly
Gunilla