vill inte installera kameran
Hej
Här sitter jag och försöker installera min digitalkamera på min dator, men så klart ska det krabba(annars hade jag ju inte skrivit här x) ).
Mitt i installationen kommer det upp en ruta där det står att jag inte kan fortsätta förrens jag är inloggad på en admin-login. vilket jag är och har bara en av. jag försöker och försöker, men det går absolut inte. någon som har en idé? kan det faktiskt vara att den är för gammal? Det är en HP kompaktkamera.
jag lyssnar intensivt!
varför måste du installera kameran? Vad vill du göra? Flytta bilder?
Jag säger också som #1 Varför inte bara flytta bilderna? Mycket enklare och då kan du göra likadant med flera kameror. Kameran uppfattas av datorn som ytterligare en disk, så det är enklaste sättet att få in nya bilder.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Min tanke också.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
okej, det är inte själva kameran jag installerar (dåligt förklarat) utan det är programmet som kommer till. har märkt att jag inte kan se på mina videoklipp som jag filmat med den om inte programmet är installerat. har installerat det utan problem på en annan dator och där kan jag se dem, men inte på datorn utan programmet ^///^ tabbe i förklaringen.
Ge oss lite mer info, som det riktiga namnet på programmet, vilket operativsystem du har på din dator osv, då blir det enklare att hjälpa dig.
ok!
jag har Windows 7 på en Toshiba, kameran heter HP photosmart M627 och programmet jag försöker installera heter Photosart Permier 6.5 och Photosmart essential 1.9.
mitt i installationen kommer en ruta upp som säger ungefär" installationen kan inte genomföras genom att klicka 'kör'. åtgärd: Logga in på en användare med administrativa rättigheter och starta om installationen"

Är det programet för W7?
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
Jag vet inte, det står åtminstone att minimumkravet är windows XP :S

Gå till leverantörens hemsida och ladda ner ett program avsett för W7!
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.