IE. Det går inte att visa den här sidan
När jag använder internet Explorer har det blivit nåt galet så när jag ska besöka en sida står det "Det går inte att visa den här sidan".
Det blir inte så på alla sidor jag besöker. Idag var jag inloggad på Swedbank och nu ikväll när jag ska in där igen står det att det inte går att visa sidan. Jag har windows 8.Jag provade att felsöka men det hjälpte inte.
Vad kan jag göra för att kunna besöka Swedbanks sida igen? Vad kan ha hänt?

Kan ju vara tillfälligt, nån server nånstans som brakat samman, eller strömmen som gått, eller nån som grävt av en ledning eller vadsomhelst.
Kolla om du kan komma åt sidan/sidorna från en annan maskin.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Jag provade lite i datorn och såg att det fanns nåt som heter kernelläge. Testade att inaktivera det och sen funkade det. :-)
Använder ni kernelläge? Är det dumt att inte använda det?
#1 Det är två sidor som krånglar. Den ena har krånglat mera. Men när jag ändrade igår och tog bort kernelläget så kunde jag läsa på sidan. Men sen funkade det inte igen så nu har jag tagit tillbaka i kernelläge. Så det verkar som något annat är fel. Swedbank krånglade igår men idag kom jag in. Från min iphone funkar sidorna.
Vad ska man göra? Vill ju inte att det ska bli så jag inte kommer ut på nån sida sen.
om du läser aftonbladet på nätet får du informationen att swedbank blivit hackat. kollade precis, men klantarna har ju glömt att länka vidare till artikeln, så du får väl vänta ett tag med att läsa den. den ligger under sportnyheten att eldebrink och gozzi lämnar aik.
Nja swedbank har inte blivit hackad åtminstone inte vad man normalt sett menar med hackad. Däremot så har det varit en belastningsattack att belasta servrarna så att det inte gick att komma in på banken. Dom har enligt af bytt server, men verkar som vissa kunder fortfarande har problem. Här är artikeln på af.
.
Hej.
Testade precis Swebank för att kolla och det var inga problem för mig att logga in. Har IE10.
Appen på luren funkade också.
Kul app btw, man behöver inte logga in, bara öppna appen och "skaka" på luren så får man fram sitt saldo.
Bästa hälsningar,
Bertil
Testa google chrome.
Skräckfilm - Hårdrock - Min blogg - Last.Fm