Blogg på One.com
Hur gör jag för att de som skriver ska kunna logga in sej och skriva komentarer.
Jag har försökt men tröttnat och lagt ner den flera ggr. Får mail från de som inte kommer in och kan skriva.
Finns det någonstans man kan skapa blogg, gratis.
Säj inte Aftonbladet för det är inte ett alternativ.
Samt att administrationen måste vara på svenska
Är det någon som har en blogg på One.com så snälla förklara hur man gör.
Kram Jenna
På wordpress.com kan du skapa en gratis blog. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
WordPress eller Blogger tror jag är dom bästa gratisalternativen. Jag skulle nog påstå att WordPress är snäppet vassare.
Mvh // Johan

Johan: Som nybörjare är nog blogger bättre. Det är också flexiblare i designen. Wordpress.com är ganska låst. Så vill man ha en unik sida så är nog blogger bättre.
Jag kör metros nya blogg istället.
#3, där håller jag dock inte med dig riktigt. Jag tycker att wordpress ger bra många fler möjligheter att ändra utseende och innehåll till nästan vad och hur man vill. Dock är det som du säger, lite mer avancerat. Blogger är en bra första start. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Jim…observera att jag talar om gratistjänsten wordpress.com och inte själva verktyget wordpress.
Nu var det ett tag sedan jag körde wordpress.com. Tidigare var mallarna låsta är de inte det längre? Det fanns vissa mallar man kunde ändra på, men det var bara minimalt.

Metros blogg ger jag inte fem öre för. Den har inte trackbacks och deras erbjudande om att tjäna pengar är ju fejk. Du måste vara en rejält stor blogg för att komma upp i den trafiken som gör att du får gränsen 150 kr i månaden.
Det är bara lurendrejeri..
OBS bloggens kontrollpanel måste vara på svenska.
Det jag hittade var alla på "Utrikiska"
Jenna
Men jag har för mig det går och få bloggers helt på svenska? :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
#3: Det finns ju oääääändligt många themes till WordPress. Senast idag dök detta ner bland RSS-flödena.
Mvh // Johan
Det är ju inte på svenska :(
Åhå, tack Johan. Jag är ett stort fan av wordpress och älskar gryma themes. Det finns ju oändligt utav dem. :-)
Wordpress finns visst på Svenska om du följer den här länken istället.
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
Tusen tack. Det ska jag testa.
Kram Jenna
Grattis Jenna. Den blev jätte-fin. :-)
Tack tack, rodnar till stortåna :)

Jätte fin, bloggen är lagd till mina favoriter så att jag kan läsa där 
#10, hur laddar man upp dom olika mallarna till själva bloggen? Var det inte så att det kostar extra om man ska ändra CSS layouten? Eller kanske jag är helt ute….
är webbhotellet one.com bra?
är webbhotellet one.com bra?
Jaa, jag tycker det. Har haft det webbhotellet i 5 år. Inga problem alls