Datorn iFokus

Datorn

Etikettövrigt
Läst 833 ggr
Frosstis
0

Får inte in bilder från telefonen..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en xperia J, och jag var på konsert i tisdags och filmade ju då. Men jag får inte in bilderna! Innan konserten försökte jag lägga över bilderna så jag fick plats, men det gick inte så det slutade att jag fick radera över 600 bilder. Filmade lite med kameran så några videos och bilder har jag ju på datorn, men jag har runt 17 videos på telefonen! Åh så frustrerande.

Jag har provat med sladd, då kommer det upp någon grejs jag ska installera, då försöker jag installera den men det laddar ju inte? Jag har haft på den hur länge som helst men det blir aldrig någon 1%'s skillnad. 

Har även provat att ta ut "minneskortet" (heter det så? Det där lilla kortet) och sätta in i datorn. Men då kommer typ alla mappar och bilder som jag tom tagit bort från telefonen, alla dom kommer. Men gissa vad? Ingen mapp med videosarna! Så allting som jag inte vill ha kommer medan det jag faktiskt vill ha inte kommer.

Hjälp uppskattas..

Liz85
0

Du kanske har gjort detta redan, om inte är det förhoppningsvis till hjälp.

Om mobilen din hojtar till över att du kopplar ihop den med datorn via usb, kolla om mobilen ger dig olika usb-alternativ som till exempel om du bara ska ladda telefonen, kopiera filer eller dyligt. Välj det alternativ som passar bäst. Vid rätt val bör datorn finna din mobil som en diskenhet som du kan gå in i och kopiera filer från med mera.

Frosstis
0

#1 Lyckades hitta dem, tack :) Men det kom inte upp någon sådan grej som du sa, men jaja ^^ tack ändå!