Hjälp med avinstalering
Sitter och försöker plocka bort msn från datorn. Men när jag klickar på avinstallera kommer denna rutan upp?
Varför ska dem installera programmet jag valt att AVinstalera?
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Hur försöker du ta bort det? Genom windows egen avinstallerare eller på ngt annat vis?
Windows Live är inte bara msn, det finns en massa andra appar som den styr över.
Starta om datorn och testa igen.
Det var via Windows avinstalerins sak. Startade om och då fungerade det :)
-' Malin Hultman
Bra :)
vissa saker låses av windows, som frigörs vid omstart och så.
Jag saknar windows live. Skype suger i jämförelse….😭
All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….
#4: Jag tycker tvärt om o.o Gav upp msn för skype x)
-' Malin Hultman
#5 Jag påtvingades skype då MS la ned MSN . Jag har sett att skype har appar som tydligen kan få det att likna msn. jag har inte testat men fundera på det.
-Skype gillade inte mina felaktigt installerade drivrutiner till ljudkortet som Msn tidigare accepterat. så jag har bla inget ljud längre.
- Man kan inte vibba i Skype (inte för att jag gjorde det ofta , men bra att kunna).
Men alla efter tycke och smak och fler håller uppenbarligen med dig då skype är överlevaren.
Jag gillar inte heller skype 😭
-tror jag startat det 5ggr på typ två månader eller nåt sånt.
Precis jag saknar alla funktionewr i msn , jag trode de skulle läggas till i Kype vartefter, Men hitills verkar det antagandet varit fel.
Skiccka filer tex vill jag kunna göra men hittar inte det i skype. Någon som vet hur? berätta gärna
#8: Det är bara till att dra filen/bilden från den platsen den finns på datorn till skrivfältet och sedan klicka enter. :)
-' Malin Hultman
#4 Tack det hade man kanske kunnat gissa att det funkar? man kunde ju göra så i msn. Men jag hittade det ingenstans i menyerna? så det förvirrade lite