Epson Easy Photo print
Hej! Jag skulle intstallera de här programmet Epson Easy Photo Print igår till på datorn efetrsom jag har köpt en ny skrivare och det behövs för att man ska kunna skriva ut bilder och dokument från datorn.
Det följde med en skiva med skrivaren som installerade det automatiskt men konstigt nog gick det inte att använda programmet efter installationen. Är det någon här som har en liknane skrivare eller vet hur man får igång programmet?
Ägare till Gustav(Belgisk Jätte)
det går alltså inte att skriva ut något alls..
Surfa in här:
http://www.epson.com/cgi-bin/Store/support/SupportIndex.jsp
Och hämta de senaste drivrutinerna till din apparat. Då brukar det fungera.
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Va synd, min skrivare finns inte där!
Vad har du för en då? Är det vanlig skrivare eller multifunktionsapparat?
_
googlar man på Epson Easy Photo Print så ser man att det är mjukvaran, ingen skrivare. skall svartschack leta på epson, bör hon veta vilken skrivare hon köpt.
Hej! skriver här igen nu 4 månader efteråt eftersom jag fortfarande har problem med skrivaren.
Det är en Epson XP-205 som jag har köpt, det ska gå att ansluta trådlöst till min bärbara dator eftersom den har Wi-Fi men datorn känner inte av skrivaren som det står i bruksanvisningarna 🤔
Är det inte en Epson Expression Home XP-205 du har? Det var den enda jag kunde hitta på deras sida, som kunde vara något.
Om du går in där och väljer multifunktionsenheter, i första rutan, sedan modellen i ruta två och därefter datorns operativsystem i ruta 3
_
Jo det är det nog! men jag hittar ingen Expression Home XP-205, bara XP-200
ok tack, nu hittade jag den. Jag visste inte att det fanns en svensk epson-sida.
Men du, vet du hur jag ska göra om jag vill kunna ansluta trådlöst till datorn utan USB-kabel?
Ingen aning, här kör vi med sladd, ännu.
_
#11 för att du ska kunna ansluta skrivaren trådlöst så behöver du en fast internet uppkoppling hemma och sen behöver du en router
sen brukar det behövas en usb kabel för att kunna ställa in nätverks inställningarna m.m
ett bra förslag är som allitd att ta dig tid och läsa igenom bruksanvisningen noga
sen kan du se om du följa dom här anvisningarna Länk
Hittade "205" -drivrutinen(Epson Expression Home XP-205), se länk nedan:
http://esupport.epson-europe.com/FileDetails.aspx?lng=en-GB&data=VkjUmbBFNN3CbsRaLiDDOb6CJl1F9wUcDIR6GZELo1EU003D&id=374730
Daniel, Värd: Datorn i Fokus. Medarbetare: Webbprogrammering iFokus.