Nej, one.com är ett av de värsta du kan ha faktiskt… Sök på one.com här på iFokus så hittar du flera åsikter om dem.
Det finns flera trådar om webbhotell här på sajten, så bläddra runt lite eller sök så hittar du åsikter om rätt många hotell.
>> http://datorn.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=02d8c15c-91e3-4e85-bc9e-59d033db66ae
>> http://datorn.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=39706162-cb9c-4ede-bb8d-ea48126b78cd
Mvh // Johan
One.com har jag haft i 5 år det är bra. Har inte haft problem med det.

Jag har också One.com….no probs so far..
Jag har också haft one.com i några månader för ett tag sedan.
Jag tror inte det finns ord på vad jag tycker om dem. Jag har haft många webhotell genom åren, men aldrig ett webhotell med så sega servrar och så dålig suport som hos one.com. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
La upp en tillfällig sajt för ett halvår sedan på one.com
Efter det förstod jag vilket bra webbhotell jag har varit kund på i alla år..:)
Hälsningar
CarlS, Sajtvärd för svensknatur.ifokus.se

Jag kan rkeommendera www.wa-data.com är helt klart bra. Har haft dom i många år nu, bra support på alla sätt. Snabba. Får även support på helger m.m.
Må så gott
Lotta "Värd på Insidan"

Jag har One.com och för mig funkar det perfekt.

Jag har www.cliche.se och är kanon, billigt, alltid uppe.
Min mamma har cliche som webbhotell. Suporten verkar inte kunna någonting och desutom finns det ingen kontrollpanel. Jag tycker de är skumma. :-)

Kontrollpanel???
Självklart vill man ha en kontrollpanel att kunna styra sina DNS-inställningar, lägga till sub-domäner, skapa e-post alias och adresser, se betalnings-historik, administrera SQL, en statistik över hemsidans besökare (som inte vill fungera i cliche. Supporten säger att felet inte ligger hos dem, utan hos mig, fastänn det är registrationen av statistik-funktionen som säger att mammas domän inte existerar).
Oftast finns det ju även en massa annat smått och gott inlaggd i dessa kontrollpaneler som automatisk installation av diverse användbara applikationer, exempelvis en webbshop eller ett foto-galleri. Har du aldrig varit i behov utav en sådan? :-)
vänliga hälsningar
- Jim Johansson

har one.com och haft det i 2-3 år nu och har aldrig haft några större problem,,, har haft kontakt med supporten och dom har online support som svarar snabbt..har även haft mail kontakt och fick svar nästan på en gång…
vet inte vad man ska kräva av ett webbhotell men one.com har det absolut inte varit några problem med.
Har one.com samt flera sidor jag har gjort ligger där. Har även e-posten via dem och det har ALDRIG varit något problem. Fungerar superbra och dessutom snabb support om det är ngt man undrar över. Är supernöjd!
Flera av mina bekanta har one.com o de har bara gott att säga, vad jag vet.
- Kan varmt rekommenderas! 

Jag håller med # 12 & 13.
Har inga problem med dessa utan rekomenderar dom varmt.
Freaket
Medarbetare på HBT ifokus