Text markeras och försvinner
Hej. Håller på med att fixa lite för min framtida iFokus sida, och skickar mejl til Niklas. Tror jag råka komma emot något kort kommando då detta hänt en gång då jag skrev en skoluppgift och råkade trycka ner lite många knappar vid ett litet utbrott på uppgiften🤪
När jag skriver in ett ord, t ex VÄLKOMEN och får ett M för lite och trycker markören mellan M och E för att lägga till ett till M så markeras det E't och när jag skriver dit ett M så försvinner E och när jag skriver E så försvinner N.
Sjukt irriterande dock är bara denna inställning på min mejl. Fast vill gärna få bort det då jag faktiskt använder min mejl bväldigt mycket så snälla hjälp mig att få bort det. :D

Du har lyckats trycka på "Insert" kanppen på ditt tangentbord. Tryck en gång till så försvinner det.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Tack. Ska göra det i morgon för nu är datorn avstängd för idag :) detta är en sista koll på telefon innan läggdags
Jag tror också du har lyckats komma åt insert knappen, det är lätt hänt.😉
Oj, har aldrig tänkt på den där knappen.
Använder ofta både Home, End samt naturligtvis Delete som alla tre ligger där i närheten men har tack och lov inte tryckt fel någon gång för då hade jag jäklar också undrat vad som stod på 😃
En gång så hade jag råkat trycka på NumLock och blev väldigt konfunderad när jag inte kunde använda det numeriska tangentbordet 😂
Den knapp som jag väl oftast råkar komma åt fel är CapsLock men det syns ju direkt när man skriver så det är inga problem 🙂.
Bästa hälsningar,
Bertil

Det där gör jag hela tiden.. ligger för nära backspace för min smak!
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.