Datorn iFokus

Datorn

Etikettwindows
Läst 2299 ggr
:')
2013-11-25 14:46
0

Virus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tror jag fått virus på datorn. Antagligen från en av hemsidorna jag ser på filmer på. Men problemet är att jag inte vet vad just detta virus kallas så jag kan inte googla på det för att få reda på hur jag får bort det. Någon här som vet vilket det är eller kan hjälpa mig att få bort det?

Problemet är alltså att det dyker upp en ruta med en text om att jag har för lite utrymme på datorn. Den kommer upp nästan varje gång jag klickar på en länk. Sedan dyker det upp rutor med andra texter på. I texter blir även vissa ord länkar som blir till reklam/annat om man klickar på dom.

Tacksam för hjälp!

[Nathalie62]
2013-11-25 15:14
1
annia1
2013-11-25 15:30
5

Nike det du fått verkar vara helt nytt för jag hittar bara en enda träff när det gäller det. I ditt inlägg så ser jag understrukna ord och håller jag musen över dom så står det click to continue > youtube by lyrics.

Jag får bara en enda träff på hur man tar bort just det och det är denna. Men när det gäller den där typen av problem så brukar denna vara standard hur man får bort sånt, men en del kan vara svårare att få bort så jag ska inte säga säkert att det faktiskt hjälper då jag inte hittar nån info om det du har.

.