incredimail
Har fått problem med att ladda ner det det kommer en ruta som säger att man inte kommer kontakt med någon server och att internet kanske är avstängt men det är det inte.
Hur ska jag gör för att kunna ladda ner det??
Mvh Donna

Jag hade Incredimail ett tag men det ställde till det massor i datorn (den blev slö, Outlook frös och det blev problem med reklam och pop-ups (fast det står att dom inte har det).
Har du någon brandvägg som blockerar att ladda ner?
Jag använder limewire o laddar ner så jag vet inte om jag har det
Incredimail suger, har aldrig haft så mycket strul med datorn sen jag installerade det programet, men nu så är min hdd formaterad och utan Incredimail.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Jag har ALDRIG haft ngt problem med IM, ALDRIG! Jag gillar det programmet starkt! Tänker aldrig byta tillbaka till oe. Sedan jag började använda IM så tycker jag oe är tråkigt mailprogram.
Nu fungerar det det va på mamas data o senare igår så sa hon att de fungerade men jag vet inte hur för de kom upp en ruta installera senare så det hae väl intstallerat sig själv.
Jag gillar de skarpt och har aldrig haft problem med datan, men det tar ganska mycke minne så de beror väl på hur stor hårdisk man har.
Tack för svaren :-)