Meddelnadehistorik
Hej!
Har en fråga som jag hoppas någon kan hjälpa mig med.
Har Windows Messenger Live på den bärbara, op. system Windows Vista.
Alla konversationsloggar sparas som .html, men igår när dottern satt o snackade med en polare så kom det upp någon ruta (hon kunde inte säga vad det var, allt ska ju gå så snabbt) och hon tryckte troligtvis "ja".. och vad hände?? Jo, all konversatiosnhistorik för den kontakten raderades o hon blev jättelessen.. Finns det något sätt att man kan "återskapa" den förlorade datan för den konatkten??
Jag är absolut ingen hejare på Vista, gillar inte de alls.. I XP så sparas ju konversationsloggen både som .txt och som .html, är kanske för att jag kör messenger plus på den. Hade det bara varit så, så hade de ju inte varit några problem, för då hade hon haft .txt loggen kvar ju..
Någon som kan hjälpa mig??
//Bitte
Kolla i Documents/My received files och namnet på den hon var inloggad som. Där ligger historiken som XML-filer som går bra att läsa i Internet Explorer. Bara att dubbelklicka på filen.
Mvh // Johan

jo de vet jag att dom gör, men där ligger bara den historiken som blev efter det att hon råkat trycka på ja o på så sätt radera de som skrivits innan… ja ser att jag skrev fel, de e ju narutligtvis i xml. filer som de sparas i o inte -html som, jag skrev…