Beroende?
Mitt liv dom flesta fredagar:
* Kommer hem 13.35, startar datorn, käkar något, fixar med marsvinen, sätter mig ca. 14.10.
* Sitter tills 16.00 tiden, då käkar jag ungefär 30 minuter.
* Återkommer vid 16.30 & sitter mot 7 på kvällen, då städar/tvättar/rengör jag hela buren & alla grejer, + badar Ibland marsvinen. samtidigt brukar mamma kolla mejlen, då är jag borta ca. 2 timmar.
* Kommer vid 21.00 och sitter ibland tills 3-4 på natten…
Hmm, enligt mig är det beroende, men vad tycker ni? DEt låter lite överdivet va..?
Visste inte vad jag skulle sätta in tråden, satte den därför på Övrigt!
jag tror också jag är beroende.. när min data pajjade för nån månad sen, jag var typ apatisk och direkt när jag kom hem till en kompis med en data så flög jag typ på den! inte bra.. försöker komma ut lite mer..
Men ja lite beroende är du nog..
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

jag kan sitta upp mot 15 timmar i sträck…
Lätt att jag är beroende. Och då har jag ändå slutat helt att spela spel på maskinen.
#2 ojjjjjj :O vet inte riktigt om jag sitter så mkt .. men då är du MKT beroende :O
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se
jag var beroende för typ några månader sen när ja spelade WoW
Ja kunde sitta 19 timmar xD

Haha okej ;)
#4 - Haha jo jag säger ju de XD
Jo, jag är nog beroende ;) Sitter varje dag efter skolan, om jag inte simmar. Minst 2 timmar per dag…Haha…usch.

#7 2 timmar är ju inte särskilt mkt. inte enligt mig iaf.

jag sitter alltid vid datan när jag är hemma, vad ska jag annars göra lixom? eller a har ju råttorna ute också, men dom springer er okring i rummet än på mig^^
#8 Men för mig är det det ;) är du bara 12 och sitter så mkt vid datan?
Jag är garanterat beroende av mina datorer. Fast sitter som mest 3-4 tim/dag inkl. arbete och spel och övrigt.
Har svårt och tänka tanken av att vara helt utan dator.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Sitter vid datorn all min vakna tid. med avbrott för middag och "göra nytta".
Jenna

Jag kan varmt rekommendera beroenden.ifokus. Till för alla beroenden och himla bra, stödjande stämning.