Kommer inte in på min laptop
Kommer inte in på min laptop eftersom jag skapade mitt administratörskonto med en mailadress (konto) som jag sen efter några år stängde pga att någon från Bangladesh loggat in samt det nersudlades av mail jag verkligen inte ville ha
Kontot finns helt enkelt inte kvar jag har försökt logga in med gamla lösenord och sökt på Microsoft hemsida men det verkar inte finnas något jag kan göra
Kan verifiera att det var mitt konto genom att jag har mail till en annan av mina mailadresser som handlar om nedstängning av det kontot sen har jag några gamla lösenord i minnet
Men det hjälper ju inte eftersom kontot är raderat
Kan någon här hjälpa?
Ibland kan Microsoft hjälpa till att återställa lösenord om man besvarar deras kontrollfrågor om saker bara du kan veta.
Hej Niklas
Tack för svar
Men hela kontot är stängt sedan flera månader kan inte logga in eftersom det inte finns längre
Vet att det finns en återställningsknapp men vad händer då? Vad måste jag göra sen?
Spelar ingen roll om jag förlorar information i datorn längre måste komma in för att påbörja ett jobb jag fått
Finns det någonstans att lämna in den som inte kostar skjortan?
Kan självklart legitimera mig
#2: Vet du att Microsoft inte kan öppna kontot? Annars tycker jag du åtminstone ska fråga dem så att du inte utesluter det utifrån ett antagande.