Datorn iFokus

Datorn

Etiketterdatorköplaptops
Läst 100 ggr
LeeKnow
2022-01-10 20:48
0

Köpa dator på outlet?

Hej!

Letar just nu efter ny dator då min nuvarande håller på att ge upp. Funderar på om man vågar köpa en outlet dator från Elgiganten? Någon härinne som gjort det eller avråder ni starkt från det?

Om någon råkar äga en, eller bara vet något om, MSI GF63 så får ni jättegärna berätta vad ni använder den till och om ni är nöjda :)

johan
2022-01-10 22:27
1

Jag har en stationär dator från Elgiganten som var från deras outlet. Denna hade varit uppackad i butiken. Det var allt. Kartong och garantier ändå kvar som om den var ny.

Mvh // Johan

Lona
2022-01-12 17:40
1

Jag köpte min förra dator på Elgiganten, en som lämnats tillbaks direkt efter köp. Inte originalförpackningen men andra tillbehör var original och den var "rensad" vad gäller inställningar mm.
Garanti etc gällde som vanligt.
Ett helt ok köp! 👍

Jag fick även en del tips i den här tråden, jag köpte en begagnad dator från Inrego. Den kom idag, såg jättefin ut så jag hoppas att den funkar lika bra - den är ju kollad. 🙂
https://datorn.ifokus.se/discussion/1531911/köpa-begagnad-laptop

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

På Datorn iFokus får du svar på alla dina frågor om Word, Excel, PowerPoint, Windows, Internet med mera. Här kan du ställa frågor, diskutera med likasinnade och hitta mycket kul tips som rör din dator.