Datorn iFokus

Datorn

Läst 77 ggr
Be-Bopz
0

Kan inte öppna upp webbläsare

Jag köpte ny skärm i fredags, och känner att det egentligen inte borde påverka, men det började bli konstigt med den.

Jag brukar låta mina flikar vara öppna, stänga av skärmen och sen fortsätta där jag var när jag sen sätter mig vid datorn igen, så gjorde jag även nu, men nu kunde jag inte få upp webbläsaren i skärmen igen, den var minimerad ner till aktivitetsfältet och jag ser samtliga flikar öppna, stänger ned chrome och öppnar Edge, funkar bra.

Lämnar datorn igen, stänger av skärmen, när jag sen sätter mig igen så är det exakt samma sak med Egde webbläsaren, nere i fältet men går inte att förstora upp hur jag än försöker.

Det går inte att köra som administratör.

Provade att starta chrome som gäst, jag har Windows 10 ska väl tilläggas och där kan man då logga in med olika konton, mitt vanliga är det som jag inte får upp alls längre.
Jag kan starta chrome som Gäst, och har nu upptäckt att jag kan, sen när webbläsaren väl är uppe, byta användare, så nu kan jag använda mitt vanliga konto, men oavsett så ska jag inte behöva göra denna proceduren varje gång jag ska ut på internet känner jag och inte heller borde jag behöva stänga webbläsaren under tiden jag lämnar datorn och stänger av skrämen.

Jag behöver verkligen hjälp!

Niklas
0

Är operativsystemet Chromium?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning