inloggningsproblem i FB-
I ren desperation skriver jag här för vet inte var jag ska vända mig. Har problem med att logga in på FB. Har provat allt som går att prova. Nytt lösen men får inte något SMS som jag fått tidigare, enbart whatsup vilket jag inte har och aldrig haft tidigare. Försöket med att installera whatsup men inte får jag någon SMS-kod för det. Har även skickat in kopia på mitt körkort ett antal gånger men när jag försöker logga in så står det bara ERROR. Nu vet jag snart inte var jag ska vända mig, finns ju ingen support på FB som man kan vända sig till. Någon som har några förslag??? Jag får SMS-kod för att jag blivit hackad och därför alltid loggar ut. Var inloggad i början av veckan.
#0: Har du varit inne på "hjälp och support " "Anmäl ett problem" på Facebook.
Då kanske du måste skapa ett nytt konto om det inte går att lösa.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
- Redigerat 2024-08-16 13:29 av beem
Ditt konto kan ha blivit hackat, då är både mail och telefonnummer bytt, och du kan tyvärr inte göra annat än att skapa ett nytt konto. Därifrån kan du kontakta FB och försöka få tillbaka ditt gamla, men troligen går det inte.
Om du skapar nytt konto kan du be någon vän skriva i ditt gamla FB att du har nytt konto och vad det heter så hittar vännerna dig
Sorg är kärlek som blivit hemlös