Datorn iFokus

Datorn

Etikettprogramvara
Läst 728 ggr
Staffan
0

Bra ikon? NOT!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ta en titt på bifogad ikon. Den föreställer ett dokument med ben sittandes på ett rör. Jag fick nästan för mig att formgivaren hade hört fel vid beställningstillfället och gjort en sitt-ikon istället för en zip-ikon. Inte förräns bror min sa att den föreställer ett dokument i ett skruvstäd såg jag vad det föreställde… :)

Vilken är den fulaste ikonen ni vet?

// staffan

[slo]
0

Hmm… Vet inte riktigt, jag har bara snygga ikoner på mac:en :) Men måste jag välja så är väl inte Quick Time speciellt vacker…

Såg förresten direkt att det var ett dokument i skruvstäd, har sett liknande förut… Hehe

Staffan
0

> Såg förresten direkt att det var ett dokument > i skruvstäd, har sett liknande förut

Va???? Guuuuuu va du é smaaaaart slo!!!! Flört

// staffan

modmaker
0

Det ser ut som ett dokument som nån satt i ett skruvstäd. Jag tror det betyder att filen packas. Vad är problemet?
.
.
.
.
Räcka ut tungan

Staffan
0

Gud så trista ni är…

Okej, jag ska inte posta fler försök till att vara rolig… ;)

AktieTrader
0

Fortsätt du, jag tyckte det var roligt att någon kunde få det att se ut som ett ben. Jag har försökt jättelänge nu men lyckas inte se benet. :-)

Tom
0

Jag såg också att det var ett skruvstäd.

…dokument med ben…?

Så vitt jag vet är inte marijuana lagligt i sverige ännu, var är du Staffan?  ;-)

Tom

[slo]
0

Det krävs väl starkare saker än marijuana för att se skojjiga saker Fundersam

Tom
0

Inte med lite god fantasi ;-)

[slo]
0

Ah självklart, fantasin är din vän :D

pentsium
0

IE ikonen är nog den fulaste. firefox är såååå mkt snyggare

Zpookey
0

Men det väl alla att man använder skruvstäd för att packa saker…självklart…gör inte alla det?