Datorn iFokus

Datorn

Etikettövrigt
Läst 517 ggr
BitteS
2008-01-31 13:42
0

Toppensajt!

Så glad jag blev när jag fick tips om den här sajten. Novis som jag är på datorer, är jag helt övertygad om att jag kommer att få mycket nytta av att besöka denna.

Det är mycket jag funderar över, hur det fungerar och hur man gör och jag är övertygad om att jag kommer att få många svar genom att läsa här.

Hälsningar BitteS

[Norum]
2008-01-31 13:45
0

Känner som du. Men samtidigt så märker jag ju vad "dum" jag är när det kommer till datorer. Trodde jag kunde en del men det är ju inget alls i jämförelse… Men det kommer! Lite måste jag väl snappa upp?

BitteS
2008-01-31 14:07
0

Hm, jag tror vi är många som känner oss "dumma" när det handlar om datorer. Jag som inte är purung längre har inte haft förmånen att växa upp med datorer, så det är mycket som jag missat. Känns hela tiden som man ligger kilometervis "bakom". Och man hinner aldrig ikapp, hi hi. Men man behöver väl inte kunna allt. Nu när jag inte har mina döttrar kvar hemma att fråga, måste jag ju försöka att lära mig något själv.

Niklas
2008-01-31 15:42
0

Jag har jobbat med datorer under 20 år och jag känner mig ändå dum rätt ofta. Datorer är nog en sån sak som har den effekten. :-)

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

signemo
2008-02-02 01:21
0

Jo. Men det är en sport att försöka lösa problem. Gubben min är MCPse tekniker eller vad det heter. Förut var han lantbrukare men 99 läste han in certifieringen. Nu arbetar han på ett islänskt företag som heter Kerfi

Var rädda om varandra

Niklas
2008-02-02 12:43
0

#4: Snacka om karriärbyte. :-)

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning