windows aero
Hittade att man kunde stänga ner windows aero för att öka prestandarn i vista men hur stänger man ner windows aero ?
Nu går de ju inte att klistra in länk när man har firefox :-(
mvh/bjorsa

Startade upp explorer så att jag kan klistra in länken till hur man snabbar upp vista http://www.idg.se/2.1085/1.110551 problemet är väl mest att dom inte utgår ifrån atten del är helt gröna på vista å inte hittar hur man gör dessa åtgärder å jag är nog helt mörkgrön :-)
mvh/bjorsa
Högerklicka på Skrivbordet och välja Anpassa. Klicka på Fönsterfärg och utseende. Klicka på Öppna den klassiska dialogrutan för att ändra utseende…. Välj temat Vista Basic.
Om du inte kan klistra in i Firefox så har du för hårda säkerhetsinställningar. Det går bra att klistra in med Firefox i normala fall.
Mvh // Johan

Körde nu prestandarinformation och avancerade verktyg då dök det upp att windows filöverföring sänkte prestandarn och då fanns alernativen hjälp tabort från listan och ok och jag valde ta bort från listan men nu så här efteråt så är ju alternativen lite konstiga och jag undrar nu stängde jag nu ner windows filöverföring eller tog jag bara bort den från listan med problem ?
mvh/bjorsa