har problem office 2007
Hej!
Jag har lagt in beta-office 2007.
Men det skulle jag nog aldrig ha gjort….
Jag kan inte använda mig av 03an. och jag inte heller avinstallera 07.
Försöker jag använda 03 så kommer det upp "den här sökvägen är endast gilltig för produkter som är registrerade".
Det funkade INNAN -07.
Jag vill ha till baka min -03a….
Jag har alltid sagt att jag aldrig ska lägga in betor…men men denna gången var jag väll för nyfniken, eller nått….*suckar djupt*
Låter konstigt. Jag har Office 2003 och Office 2007 installerade parallellt på datorn jag använder just nu. Det enda som inte går att ha två versioner av är Outlook.
Vad får du för fel när du försöker avinstallera Office 2007?
Mvh // Johan

jag har fått göra så att jag fick ett länk till MS sida, där dem hade ett "remover-prg".
Jag körde det, har fått bort 07an, som jag då inte kunde ta bort på annat sett.
Men då fungerr inte mina länkar för attt öppna word/Excel…/ etc…med för -03an… 
Jag fick en ny mapp i C:\Program\Microsoft Office/OFFICE12
Den måste tillhöra 07an.
Innan hade jag en mapp som heter office11. Bägge finns kvar, men det går inte att hitta word.exe i office1-mppen, men den finns i office12-mappen.
suck….,tänker nu esta och lägga in 03 igen….
Jag jobbar dagligen i OFIICE och måste ha dem fungerandes…jag blir snart skogs-tokig, och fortfarande förbannad på mig själv att jag är så hiskeligt nyfinen så jag la in en sketen BETA….
11 = 2003
12 = 2007
Du behöver förmodligen bara reparera Office 2003 så ska det fungera igen.
Mvh // Johan

Bara en undring. Var din 03:a en officiell version? Jag menar en du betalt licens för och har nyckel till?
Om så hur är det att leta upp Word, Excel, Powerpoint mm i Office11 biblioteket och köra dem direkt därifrån, funkar det?
Jag la min Office 12(Office 2007) direkt på min dator som redan körde Office 11 (Office 2003) utan problem. Kan köra båda programmen parallellt

Hej
Nej min 03a var en inte en officiell version.
Jag har nyckel till den, men det följde med när jag hämtade den på nätet.
Jag kan inte hitta något prg i mapp 11 men i mapp 12.
Då mapp 11 är 03 och mapp 12 är 07.
jag var tvungen och avinstallera office 07 med Windows Install Clean Up, som då det var ett prg där som hjälpte mig.
För jag hittade inte i lägg till/tabort prg.
Nu efter det så har dem gamla sök vägarna till 03, försvunnigt, som dem redan gjorde när 07 var installerad, så jag är tvungen nu och installera om VISSA prg från 03.
Jag hoppas att jag inte kan få problem med 03 nu i frmtiden, då detta strul kom upp när jag var DUM och la in en Beta av 07.
Du måste haft otur med installationen. Jag har som sagt installerat det på tre olika datorer. På två av dom kör jag Office 2003 parallellt med Office 2007. Inga som helst problem.
Mvh // Johan

OTUR?!?
Det har jag jämt vad det gäller datorer….trots att alla mina vänner och bekanta drar i mig och fråga mig och vill ha hjälp med saker och ting, av vad det gäller dator.
Men men skomakarens barn….
kan detta ha berott på att jag har en svensk offise 03?
#7: Nej, jag har också svenska Office 2003. Hade du alla service pack för Office installerade? Det kan säkert spela in. Tror även att Office 2007 kräver Windows XP SP2, men det lär du väl ha.
Mvh // Johan

Japp jag har både SP1 och SP2 inne .