Meilen raderas när jag har läst dom
Mina meil raderas helt när jag har läst dom. Är detta bara en inställnings grej eller? någon som vet var man ändrar det isåfall.
Jag har Windows Vista, om det är till någon hjälp.
Mvh Ola

Det viktigaste och veta är vilket mail program du använder. Om du använder Outlook eller Windows Mail (tidigare Outlook Express) så finns det inställningar som ligger under Verktyg, Alternativ där du kan ändra instaällningar för vad som skall hända när du läst ett mail.
Om du använder webmail måste du även där ställa in att då du läst ett mail via webmail gränssnittet så skall det fortfarande behållas på servern annars får du inte upp det i ditt epost program om du först läst det via webmailen.
Är det verkligen när du läst dom eller när du hämtat dom från servern?
Dvs, finns de kvar i ditt mailprogram?
Det är inte så enkelt att du är någon vy för endast oläst e-post och att du måste gå till Inkorgen för att hitta lästa mail?
Mvh // Johan

#1 Jag använder Windows Meil.
#2 Dom försvinner om det ligger kvar i inkorgen och dom är öppnade när jag har stängt ner programmet. Men om jag flyttar meilen till en ny mapp som jag har gjort så finns dom kvar.
Dom går att ladda ner om jag kollar dom på webbmailen först. Ska väl kanske tilläggas att jag har comhem.
Det konstiga är ju att jag inte har ändrat några inställningar, funkade perfekt för en vecka sedan. Ska ta en kik sen när jag kommer hem.
Mvh Ola