En riktigt snygg bärbar

Drömmer om en liten bärbar som går ner i handäskan och är SNYGG. Kanske mer för prylar.ifokus?
Kanske inte är rosor på, men Sony Vaio (stavas det så?) är väldigt snygga och små. Fujitsu Siemens har också några riktigt små läckra saker. (Undrar om inte en kollega till dig har en sådan. Tyvärr minns jag inte vad han heter.)
Acer har ju gjort en Ferrari-röd dator också. Nästan som rosor.. :)
Mvh // Johan

Jodå Johan, vi har på jobbet den lilla vita Fujitsu Siemens och jag har haft den med mig så mycket på resor att jag tycker den är MIN, men det är den ju inte
Går precis ner i en sån där larvig Beauty Box, som också är perfekt att ha som databord i knät när man sitter på obekväma flygplatser och har tråååååååkigt. Den Ferrari-röda ÄR läcker. Men lite för stor. Annars tycker jag det är synd att inte fler vågar använda färg.
Eftersom jag snart går i heltidspension vill jag ha en egen.

Kan bara instämma; PC-tillverkarna är sällsynt fega och dåliga på att experimentera lite mer och göra fina bärbara datorer.
// staffan

det finns ju självhäftande plast med en massa olika motiv som man kan klistra på laptopen, och det finns vel i närmaste färg/tapet butik.

Ni får ursäkta mig, men att jämföra en PC mot en Mac är som att titta på en hemmatrimmad japans eller koreansk bil mot en stilren Maseratti eller BMW.
---

#6 Den var inte dum
#5 Nja - inte samma sak

#7 Åja…fast min Lamborghini-pc var ju ganska stilren. :)
Oskar