Datorn iFokus

Datorn

Etikettövrigt
Läst 1343 ggr
nobsan
2008-03-24 10:33
0

Karantän

Hejsan, Jag är en ny medlem och har ett problem med min dator. Fick tydligen något virus och något blev satt i karantän. Nu upptäckte jag att alla mina bilder är bortaGråter. Men enligt vad som står kan man öppna det som ligger i karantän. Jag har provat med systemåterställning, men det fungerade inte. Jag kanske inte gjorde rätt.

Zpookey
2008-03-24 19:07
0

Vad är det som ligger i karantän?
Finns inte bilderna alls kvar på hårddisken menar du?

Vad har du för antivirusprogram?

nobsan
2008-03-24 21:25
0

Jag har norton. Men du!!! Jag har hittat bilderna. Förr fanns dom på "mina bilder" och nu i ett " mina album" Knepigt. Nu sitter jag och bränner ner alla bilder på cd som du kanske förstår. Men något konstigt var det.

Tack i alla fall. Att jag inte har hittat hit förrän nu! Hit ska vända mej oftare.Skrattande

[cocuyo]
2008-03-24 22:17
0

Då var det nog inget virus som la dem där. Har du installerat någon form av albumprogram nyligen?

nobsan
2008-03-25 18:03
0

Jag har inte gjort nånting med datorn. Men när virusprogrammet började så varnade den för ett virus eller spionangrepp. Och satte något i karantän. I samma veva förvann bilderna och efter många om och men dök dom upp i ett albumprogramSkrattandeJag är bara så glad att ha hittat bilderna igen. Nu sitter jag och bränner ner dom på cd. Vilket jag skulle gjort för länge sedan. Men visst verkar det lite underligt?