Hjälpppp!!!
För någon vecka filmade jag min busiga katt då han gick och "valsade" på en stor rund spegel. Han var jätterolig att se på och jag skulle vilja dela med mig den snutten till katter iFokus bl.a. Filmsnutten är inspelad med min digitalkamera Olympus C770 och är 2,22 minuter lång och 35kB stor. Filformatet heter MPEG-4 Movie.
Problemet är att jag inte vet hur i hundan jag skall bära mig åt för att få den nerladdad till katter eller ngn annan sajt jag kan hänvisa till. Finns det någon på den här sajten som kan hjälpa mig skulle jag vara jätteglad.

Jag skulle föreslå att du blev medlem på http://upl.silentwhisper.net/ (gratis), och laddade upp filmen där. Sen får du en länk till filen som du kan dela med dig som vem som helst kan besöka och ladda ner filmen till sin dator och titta på den.
tror detta skall funka, annars får du hojta till.
tack xarfez. det skall jag kolla med en gång. hör nog av mig igen.
Xarfez. Då jag försöker registrera mig kommer det bara upp - An error occurend! Operation aborted.
Har du ngt tips på vad jag kan göra?

Well, det fungerade utmärkt för mig.
Du glömde inte kryssa i rutan längst ner väl?
Du ska fylla i både, användarnamn, epost och lösenord.
Så gjorde jag men den ville inte ändå. Jag skall försöka en gång till.
Nu funkade det. Nu är jag registrerad. Skall kolla lite vad jag kan göra. Min engelska är inte vad den borde men man lär så länge man lever.