Har just köpt DELL 9300
Äntligen har jag kommit till skott och köpt en DELL Dimension 9300 med värsta grafikkortet!
Tanken är att den ska ersätta min vanliga stationära dator.
Det är kul med nya prylar!! =)
Tom
verkligen! Får vi en liten recension vid senare tillfälle? :)
Mvh // Johan

Värdelös dator. Inte värd en krona. :)
Nejdå…har ju en sådan själv och är hur nöjd som helst. Min stationära står numera i källaren.
Oskar

Dell har lite för mycket av marknaden i svergie för min del. Tycker också att det är roligare att bygga datorn själv! Då kan man välja och vraka :P
#3, Oj, det är ganska avancerat att bygga ihop en bärbar dator. Jag skulle nog klara av att bygga en stationär utan större problem men en bärbar skulle jag inte ens ge mig på att försöka.
Vad utgår du ifrån då? Hur köper du komponenter?
Tom
Är fläkten högljudd på era 9300? Jag har en 9100 och det är det enda jag är missnöjd med, fläkten drar igång rätt ofta och brummar på rätt friskt. Inte alls så tyst som jag hade väntat mig av en bärbar dator.
Jag har en nu 2.5 år gammalr Dell Dimension 8300 med en extra hårddisk i och den låter väldigt mycket…
Mvh // Johan
Jag hör inte min 9300 om jag inte lyssnar VÄLDIGT noga.
Nu sitter jag för första gången i soffan framför TV:n och surfar. Det slog mig för en stund sedan att jag kan! Jag är så van vid min gamla stationära att jag inte har tänkt på att jag inte måste sitta vid skrivbordet =) Nice!
Tom
själv tyckte jag mig vara värd en stationär och en bärbar… dom utför ju som olika syften på något sätt! =)
bärbara fucnar bra men en av hårddiskarna jag planterat in krashade utan förvarning en dag, så nu är jag lite skraj att något sådant händer igen… har dock inget särskillt viktigt på den, förutom alla textfiler till jobbet (film i västerbotten), men jag har sett till att dubbespara..
bärbara är en dell någonting, och stationära är en fujitsu siemens scaleo x. kostade på mig en "riktig dator" när jag likka skulle köpa. http://www.fujitsu-siemens.se/products/deskbound/personal_computers/scaleo_x.html
DELL skit i snygg påse,skicka retur skyll vad fan som hellst