Användarnamn?
När jag loggar in på min dator så står det ett namn för användaren. Vi säger att det står "Olle" och så vill jag byta det, men den byter inte det, det har alltså ingenting med användarkontot's namn och göra. Någon som vet hur jag ska ändra den namnet? Det har inte heller något med att göra vad själva datorns namn heter.(Det har jag testat) Men grejen är att olle då står kvar..Någon som kan hjälpa mig med detta? Kan det ha något attt göra med registreringen när datorn var ny??
Tack!

Menar du att den inte byter namn ens om du loggar in med ett annat användarkonto? Det låter jättekonstigt.
Om du går in under hantera användare från kontrollpanlen och byter namn på användaren bör det funka. Detta är dock inte ett speciellt bra sätt eftersom du då ändå kommer att få det ursrungliga namnet under documents and settings (Application data roaming för Vista). Detta pga av att Windows intern inte jobbar med display namnet för en användare utan en intern GUID som kopplas mot namnet. Om man byter namn så är fortfarande GUID:en densamma.
Hmm..Jag får spåna vidare på det.. Men tack iaf för hjälpen!