Mp3 spelar
Det är samma sladd som du har för att ladda in musik i spelaren och du ansluter den på precis samma sätt, så att den dyker upp som en enhet i datorn. Sladden kallas "USB A till mini".
http://www.webhallen.com/prod.php?id=28807
Sedan ska du normalt bara behöva klicka på det du vill spela eller göra en spellista i musikspelaren som du använder i datorn, Media Player eller Winamp eller annan lämplig spelare. Din MP3-spelare funkar då ungefär som en hårddisk.

Ja men jag vill ta ljud från min komradio
Ok, missuppfattade frågan. Du använder linjeingången eller mikrofoningången till ljudkortet, men om du inte har en linjeutgång ifrån din komradio kan du behöva en dämpsats.
Du kan bygga dämpsatsen själv, det är helt enkelt två motstånd, det enklaste är att ta till exempel ett motstånd på 10 kiloohm och en potentiometer på 1 kiloohm och seriekoppla över utgången från radion med potentiometerns ena ände mot jord. Sedan ansluter du potentiometerns mittkontakt och jorden till pluggen som du stoppar i ljudkortet.
Om jag tolkar symbolerna rätt så är det den blå som är linjeingång.
Om du inte har linjeutgång men hörlursutgång, kan du använda den och reglera nivån med volymkontrollen.