Inköpas skrivare;vilken???
Måste köpa en ny skrivare.
Skrivare, koipator och skriva ut foton. Har haft Smart Bace mpc 400 och varit helnöjd. Scannade bilder har haftr mycket bra kvalitet.
Kan någon ge ett tips på en bra med ovanstående funktioner.
Jag har en HP psc 2210 All in one, den har, skrivare, fax, scanner, kopiator samt minneskortsläsare och är helnöjd med den.
Finns nog inte kvar så man köpa den ny men hp släpper nya varianter mest hela tiden.
Min sambo har en HP psc 1215 All in one samma funktioner som ovan fast utan fax och minneskortsläsare. Finns på Clas Oholson för dryga 500 lappen. Hon är super nöjd med den.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Om den du haft varit så bra, varför vill du inte ha en sådan igen?
Jag rekommenderar inte en "all-in-one"-skrivare. Dels så får du inte lika bra fotoutskrift och dels så om t ex scannern går sönder så är du utan skrivare etc om du ska lämna in den på reparation.
Jag rekommenderar Canon PIXMA 4500 som skrivare…den ger grymt bra utskrifter. Sen är alla Canons scanners riktigt bra.

Håller med #3 Den skrivaren är även jag otroligt nöjd med.
LuckyLady Värdinna Misshandel iFokus

Jag är ju barnsligt förtjust i HP's skrivare, de har alltid funkat helt perfekt för mig: sitter med två st nu, en HP1022 LaserJet, perfekt till dokument och en Brother 330PSC allinone, till bilder, inte hyperkavlitet på utskrifterna men de duger bra!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Anledningen till att jag gillar min Canon är att den skriver ut på cd skivor.
LuckyLady Värdinna Misshandel iFokus
Ja köpte Canon Pixma 2500
Deras billigaste tror ja
Men för mig räcker den jättebra..
Kan ju skriva ut foto.
Men ja är oxå sugen på en bra Scanner
Kollade lite på en Hp scanner men vet inte än..
Henke