Datorn iFokus

Datorn

Etikettövrigt
Läst 1024 ggr
Hawknestgrove
2008-07-16 21:30
0

Picasa.....?

Jag har ju installerat Picasa både på min stora burk och på min laptop. nu finns risken, att mina Grejer på den stora burken är gångna åt pipans långa Aftonblad. HAr ju kopierat en del på Storegate, men dessvärre inget för i år. När jag sitter vid en stora datorn, då ser jag ju alla mina bilder, även dem, som är borta. Tänkte, att då ser jag väl dem även från den bärbara. Nix, icke. Hur skall jag, om et går, få fram alla mina bilder från Picasa? Vet ännu inte om mina hårddiskar klarar sig.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hawknestgrove
2008-07-17 19:53
0

Snälla, nån som vet?Gråter

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

[Norum]
2008-07-17 21:39
0

Ledsen; Gunilla men jag kan inget om detta. Önskar jag kunde hjälpa dig….

Margareta
2008-07-18 16:35
0

Det finns inga bilder alls lagrade i Picasa - det programmet visar bara bilderna som ligger någonstans i datorns hårddisk - eller ev i andra externa diskar/minneskort.

Numer pensionär i Nynäshamn

AndreasS
2008-07-18 20:03
0

Har du ett nätverk hemma mellan din stationära och laptop så ska du kunna se om du har delat med dig av den ev. hårddisken/mappen.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Sessan1
2008-07-19 00:36
0

vad är picasa för ngt? En extra HD eller vad?  Har aldrig hört talas om det "namnet"

AndreasS
2008-07-19 00:51
0

#5 Det är ett bildbehandlings program. Gratis att använda, du hittar det här. Det finns möjlighet till att bl.a ladda upp bilder i ett webbalbum men för det krävs ett gmail konto.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek