Datorn iFokus

Datorn

Etikettköp-och-sälj
Läst 804 ggr
Sirocco
0

Laptop Fråga! Please help me!

Min mamma ska köpa en laptop och jag har fått i uppdrag att leta reda på en som är bra.

skriv gärna en som är bra så att jag kan ta reda på mer och se om vi kan köpa den.

Skriv dessa sakerna helst om den.

* Vilken dator det är (namnet)

* Vart jag hittar den. (Vilken Butik)

*vad som är bra med den? och dåligt

* Något extra som kan vara bra att veta

Kramar / Julia (=

Sirocco
0

P.s

Det är mest jag som ska använda den typ så den ska för det mesta vara till för spel och msn internet osv.

Kramar / Julia (=

selby
0

Tjo.

Jag har varit en van datoranvändare i flera år nu, alltid lirat de senaste spelen osv. Men nu har jag helt lagt av med det och sitter också bara på msn och internet och så.

Så jag köpte en ny dator och sålde min gamla überdator. Den laptopen jag köpte var följande:

1. Compaq CQ50-100EO

2. Siba

3. Bra: Den är riktigt billig med tanke på vad du får. Datorn är relativt snabb (beror mest på internminnet som är på 2GB, eftersom processorn inte är jättesnabb, 2.0 GHz). Den har nog med utrymme för musik och bilder.
Dåligt: Av egen erfarenhet kan jag säga att det inte finns något som är dåligt, även när datorn går in i viloläge när man fäller ner skärmen så går den snabbt in som vanligt på skrivbordet. Enda minuset där är att den förlorar internetkontakten när man stänger skärmen, dvs du kan ej ha på msn om du inte låter den stå öppen. Vilket inte gör något egentligen.

4. Det kostar 4990 kr. Billigt för en dator som klarar world of warcraft / the sims 2 bra och inte laggar något i övrigt med internet och msn. :)

Hoppas det var till hjälp.

Krikke
0

Vill bara tilläga på #2 att de går att ställa in energi alternativen via det här med locket :)

/ Krikke

Medarbetare på Hockey iFokusFotboll iFokus

| Frölunda HC | IFK Göteborg |

Sirocco
0

tack så mycket det kanske var något för oss vi får se :^^

Kramar / Julia (=