IE plugin i FF?
Har hört att man kan ha det.. Stämmer det? Och isof hur fixar man det? För övrigt får jag inga plugin-er att fungera i FF (frågan är om jag ens hittat rätt sida för att hämta hem plugins på….). Eller finns det något annat sätt att vara inne på IE fast på samma gång inte vara det?
Är moderator på en sida som bara fungerar "perfekt" med IE så jag måste egentligen ha IE uppe när jag är där. Men IE gör min dator från tiger till sengångare på mindre än 1 minut. Och hela skiten börjar dega ihop om jag ens försöker köra med IE och något annat program samtidigt…
Har för mig att den heter IETab. Bör finnas under Firefoxs pluginsida.
Mvh // Johan

Omg, det fungerade! Thanx X)
Ja, jag kör uteslutande så numera. Då får man ju de söta skinsen som FF har….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Puttar upp dena tråd, då fler frågar….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Vad är det för fel på sidan som man hamnar på när man klickat Tools ? Addons ? Get add-ons ? Browse all add-ons, om man får fråga? Funkar för mig i alla fall…
(Kör ej svensk version eftersom vissa sidor med Java inte fungerar för mig då - kom på det sambandet av en slump, men antar att klickandet ovan i svensk version blir något i stil med Verktyg ? Tillägg ? Hämta tillägg ? Visa alla tillägg).
#2 Fungerar inte…
Jag kan kopiera och klistra in allt, utom smilisarna på Psykologi - Lite smileys, jätteskumt. Nån som har nåt tips?
Men som ni ser så gjorde jag som det står i #2 men det funkade inte.

[
](http://search.babylon.com/?babsrc=qtl&q=alt behandling)
Sorry, couldn't find any translationPlease support us by using Babylon search engine
Va i?!
Det sista där var inte meningen…
#7 Nä, länken e ju 1 år gammal, så det kanske inte är så konstigt.
#9 Det har du rätt i!
Vad kan man göra istället?
#6 Hoppsan, upptäckte just att jag totalt missuppfattat frågan, förlåt om jag gjorde någon lite konfys.
#10 Du kan prova den här länken istället