Winfixerskräp
Hej på er;
finns det någon här som känner till Winfixer som poppar upp med diverse skräprutor och frågor om nedladdning för att laga filer och scanna etc. Hur får jag bort detta otyg vad det nu är trojan, virus what?
Mvh Lise-Lotte
Jag använde Microsoft Anti Spyware Beta för att bli av med Spy Ware. Finns att ladda ned hos Microsoft.
Mvh // Johan
Har hört att winfixer är lite jobbig att bli av med. Själv kör jag Spysweeper för att skydda mig. Har man besvärliga spywares rekommenderas ofta att starta om i felsäkert läge och köra antispyware-program och antivirusprogram.
Osäker på om det räcker i ditt fall, men det kan iaf vara värt ett försök.

Hej;
tack för svaren men tyvärr så hittar jag inte Anti spyware hos microsoft och så här initialt har jag ingen lust att köpa något innan jag vet vad, hur mycket och hyr effektiva dessa program är. Det är ju en djungel.
//Lise-Lotte

Testade Ad Aware men det programmet "hängde sig" provar igen senare så får vi se. När jag provscannade med ett annat program så fick jag till min fasa se att Xupiter fanns kvar eller rättare sagt tillbaka tydligen och den … 
//Lise-Lotte får snart feber
Mvh // Johan

Tack Johan men jag har ME och det dög visst inte 
//Lise-Lotte
Ahhh. Beklagar sorgen!
Windows ME är väl ett av de värrre operativsystemen man kan ha…
Har du ingen möjlighet att uppgradera till Windows XP?
I princip allt är bättre med XP.
Mvh // Johan

jo nog har vi märkt att det är dåligt och vi har pratat om att uppgradera. Vi får ta den diskussionen igen.
//Lise-Lotte